Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Hűségprogram

A Bármitartó webáruházba való regisztrációddal automatikusan részt veszel a hűségprogramunkban, a részvételhez további nyilatkozat nem szükséges. A hűségprogram általános részvételi feltételeit a regisztrációddal automatikusan elfogadod. A hűségprogramban csak regisztrált vásárlók vehetnek részt.

Hogyan működik?

Minden vásárlásod alkalmával hűségpontokat kaphatsz, amiket a későbbi vásárlásaid során felhasználhatsz - akár már a következőnél is. Hűségpont felhasználásával kedvezményesen, vagy akár ingyen juthatsz hozzá a vásárolt termékhez.

Így szerzel hűségpontot

Minden Bármitartós termékre elköltött 20 Ft után 1 hűségpontot írunk jóvá a számládon. Tehát egy 1000 Ft-os termék után 50 pontot kapsz, míg ha a termékvásárlásod összértéke 10.000 Ft, akkor 500 pontot írunk jóvá.
Fontos, hogy hűségpontot csak akkor kapsz, ha REGISZTRÁLTÁL a Bármitartó webshopban ÉS BE IS JELENTKEZTÉL vásárlás előtt. Ha már regisztráltál korábban, ne felejts el be is jelentkezni, máskülönben a rendszer nem fog adni pontokat a vásárlásod után, és beváltani sem tudod a pontjaidat. Utólagosan pontot jóváírni nem tudunk.
Minden termék oldalán feltüntetjük az érte kapható hűségpontok számát; mobilon illetve asztali számítógépen így jelenik meg:

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Különleges akciók többszörös pontértékkel

Időnként különleges akciót tartunk, amikor a normál pontérték többszörösét, akár két, három vagy ötszörösét is megadjuk bizonyos termékek vásárlása után. A hírlevelünkben (feliratkozás itt) és a Facebook oldalunkon tudsz ezekről a különleges alkalmakról értesülni.

A hűségpontokat a webáruházunk automatikusan számolja, jóváírja és naprakészen vezeti.

Beváltásnál 1 hűségpont = 1 Ft

A könnyebb számolhatóság kedvéért 1 hűségpont 1 forintot ér. Tehát például ha 5000 pontot összegyűjtöttél, akkor az beváltásnál 5000 Ft-ot ér.

Mikor írjuk jóvá a hűségpontokat?

Amikor a rendelésedet átvetted, utána az “Teljesített” állapotba kerül és ekkor jóváírjuk a pontokat is. Amikor "Teljesített" állapotba kerül, arról automatikusan kapsz egy e-mail értesítést is, így te is tudni fogod.
Tehát a rendelésed leadása után közvetlenül, akár a bankkártyás, átutalásos fizetés megtörténtekor még nem íródnak jóvá a pontjaid. 1-2 napot várnod kell, de ígérjük, hogy igyekszünk a jóváírással.
Ha kizárólag digitális tartalmat vásárolsz - például horgolós mintát, oktatóvideót - és ki is fizetted, akkor a rendelésed jellemzően 1 munkanapon belül “Teljesített” állapotba kerül és ezzel együtt a hűségpontokat is megkapod.

Amiért nem jár pont

Hűségpontot kizárólag nem akciós termékért adunk. Akciós termék után nem kapsz pontot, hiszen azt már eleve kedvezményesen szerezted meg.
Járulékos költségekre és szolgáltatásokra szintén nem ad a rendszer pontot, így a szállítási költségre, a pénzkezelési díjra, utánvétre és díszcsomagolás felárra sem.

Hol és hogyan tudod beváltani a pontokat?

A hűségpontok beváltásához mindenképp be kell jelentkezned a webáruházba. A kosarad összeállítása után a Pénztár oldalon tudod beváltani a pontjaidat.

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Itt látod, hogy mennyi felhasználható hűségpontod van. A felhasználható mennyiség lehet kevesebb, mint az összes pontod száma abban az esetben, ha több pontod van, mint amennyi az adott rendelésed összértéke.

Írd be a mezőbe, hogy mennyi pontot szeretnél beváltani. A felhasználható mennyiségen belül rajtad áll mennyit szeretnél beváltani, akár részben vagy egészben beválthatod.
Majd bökj vagy kattints a Beváltás gombra. Ekkor a rendszer gyorsan kikalkulálja a fizetendő összeget és meg is mutatja:

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Ebben a példában teljesen ingyen vásároltunk egy horgolható faalapot és hozzá egy kedvenc Ruby fonalat. Bár 5000 pontunk volt, jelen esetben 4480 pontot válthattunk be, hiszen ennyi forintba kerül a két termék.
Szintén látod azt is, hogy ezzel a vásárlásoddal mennyi új pontot szereztél.
A beváltandó pontok mennyiségét te szabályozod a meglévő pontjaid erejéig. Ennek utólagos módosítására (mégis többet/kevesebbet szerettél volna beváltani), nincsen lehetőség.

Ki nem vehet részt a hűségprogramban?

Az a vásárló, aki a megrendelt csomagját előzetes értesítés nélkül nem veszi át, automatikusan kikerül a hűségprogramból, pontjai törlődnek.

Meddig érvényesek a hűségpontok?

Minden vásárlás során megszerzett pontérték 100 napig érvényes. 100 nap után a rendszer automatikusan törli.
Termék visszaküldése, elállás vagy csere esetén a termék után a vásárláskor kapott hűségpontokat levonjuk a hűségpont számládról.

Hol tudom megnézni részletesen, hogy mikor mennyi hűségpontot szereztem és váltottam be?

Jelentkezz be a webshopba és a betöltődő oldalon kicsit görgess lentebb. Ha már be vagy jelentkezve, akkor bökj vagy kattints a "Fiókom" menüpontra és szintén görgess lejjebb - máris látni fogod az aktuális pontértéked.
Alatta egy táblázatban részletes elszámolást is látni fogsz, benne a megszerzés napja, az adott pontszám érvényességi dátuma, a felhasznált pontok és még a jóváírásra váró pontok is tételesen fel vannak tüntetve.

Továbbá minden egyes rendelésedről érkező visszaigazoló e-mailben is látod, hogy mennyi:

  • új pontot szereztél az adott vásárlással
  • és mennyi pontot váltottál be.

Mit nem lehet tenni a hűségpontokkal?

  • A hűségpontok készpénzre nem válthatók át.
  • Különböző vásárlók hűségpontjainak összevonása nem lehetséges.
  • Más vásárlóra a hűségpontok nem ruházhatók át.
  • A hűségpont vissza nem téríthető.